Asociația S.T.E.P. România, în calitate de partener al proiectului „ IES-INOVARE ÎN ECONOMIA SOCIALĂ”, cod MySmis 127700, cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Capital Uman 2014-2020, derulează selecția de experti în vederea constituirii unei comisii de evaluare a planurilor de afaceri depuse în cadrul concursului, în baza Metodologiei de evaluare și selecție a planurilor de afaceri.
În vederea jurizarii planurillor de afaceri, Partenerul va coopta in juriu un Reprezentant al mediului de afaceri local – 242224 analist de informaţii și un Reprezentant al sectorului economiei sociale/ ONG care demonstreaza derularea de activitati in domeniul social – 242224 analist de informaţii.
Activitatea se va derula începând cu data de 05.05.2021, pe parcursul a 2 luni.
Persoanele interesate pot depune dosarul de candidatura prin email la adresa contact@step-romania.ro, pana in data de 30 martie 2021, ora 16:00.
Asociația S.T.E.P. România anunță organizarea unei proceduri de selecție a 2 experți juriu pe perioadă determinată, în cadrul proiectului “IES-Inovare in Economia Socială” (POCU/449/4/16/127700).
Primaria Hoghiz, în calitate de Beneficiar și Asociația S.T.E.P. România, în calitate de partener, implementează proiectul “IES-Inovare in Economia Socială”, proiect cofinanțat prin Axa prioritară 4: Incluziunea socială și combaterea sărăciei , Obiectivul tematic 9: Promovarea incluziunii sociale, combaterea sărăciei și a oricărei forme de discriminare, Prioritatea de investiții 9v: Promovarea antreprenoriatului social și a integrării vocaționale în întreprinderile sociale și economia socială și solidară pentru a facilita accesul la ocuparea forței de muncă, Obiectiv Specific (O.S.) 4.16: Consolidarea capacității întreprinderilor de economie socială de a funcționa într-o manieră auto-sustenabil.
Proiectul “IES-Inovare in Economia Socială” se derulează în perioada 02.10.2019 –03.05.2023 și are ca obiectiv general, consolidarea capacității întreprinderilor de economie socială din regiunile de dezvoltare Centru, Sud – Muntenia, Nord-Est, prin înființarea, dezvoltarea și însoțirea într-o manieră autosustenabilă a minim 21 structuri de economie socială în cadrul celor 3 regiuni.
Procedura de selecție în vederea contractării celor 2 experți juriu se derulează pentru următoarele posturi:
Pozitiile de experți din cadrul proiectului | Studii | Cerinte privind experienta profesionala solicitata |
1 Reprezentant al sectorului economiei sociale (a se vedea Legea nr. 219/2015 privind economia socială, art 3 al a-f, intreprinderi sociale atestate, intreprinderisociale de insertie)/ ONG care demonstreaza derularea de activitati in domeniul social din regiunile de implementare ale proiectului |
Studii universitare absolvite – 4 ani | Vechime profesionala specifica peste 5 ani Adeverinta ca este incadrat intr-o intreprindere sociala atestata din regiunile de implementare (se depune copie conform cu orginalul a atestatului intreprinderii sociale in care este incadrat) sau ca are un rol relevant în cadrul unui ONG care activeaza in domeniul în economiei sociale. Se depun documente justificative) |
1 Reprezentant al mediului de afaceri local din regiunile de implementare ale proiectului | Studii universitare absolvite – 4 ani | Vechime profesionala specifica peste 5 aniAdeverinta ca este asociat/administrator/director general/manager la o intreprindere privata in regiunile de implementare ale proiectului |
Aplicanții sunt în mod obligatoriu încadrați profesional în structurile din regiunile de implementare ale proiectului, respectiv Centru (judetele Alba, Brasov, Covasna, Harghita, Sibiu, Mures), Sud Muntenia (judetele Arges, Calarasi, Dambovita, Giurgiu, Ialomita, Prahova) Nord Est (Bacau, Botosani, Iasi, Neamt, Suceava, Vaslui)
Indemnizatia neta este de 6.174 lei/membru juriu pentru 126 de ore, distribuite inegal in perioada de derulare a contractului individual de munca.
Durata estimata a contractului este de 30 de zile calendaristice.
Poate participa la concursul organizat pentru contractarea expertilor juriu, orice persoana care îndeplinește condițiile generale și specifice stabilite în Ghidul Solicitantului și prevăzute în prezentul anunț.
Aplicanții vor putea consulta Metodologia de întocmire, evaluare și selecție a planurilor de afaceri accesand www.step-romania.ro incepand cu data de 05.05.2021.
Documente necesare depunerii candidaturii pentru ocuparea postului de Membru Juriu:
Vă informăm că Asociatia STEP România va utiliza datele dvs. cu caracter personal exclusiv în scopul desfășurării selecției de membri juriu. De asemenea, vă aducem la cunoștință că Asociatia STEP România a implementat măsuri tehnice și organizatorice prin care este asigurată securitatea și confidențialitatea datelor dvs. personale.
Modalitatea de depunere și verificare a candidaturii: |
1. Transmiterea documentelor la adresa de email: contact@step-romania.ro(în cc: emailul persoanei de contact), cu denumirea juriu IES POCU 127700 |
2. Perioada de depunere a candidaturilor: 24 martie 2021 – 30 martie 2021, ora 1600. Fiecare aplicație va primi un număr de inregistrare, care va fi comunicat fiecarui participant in parte. |
3. Rezultatul etapei de verificare a documentelor depuse pentru concurs va fi afisat pe site-ul proiectului si comunicat individual pe emailul fiecarui participant in data de 31 martie 2021, orele 1600. |
4. Persoanele declarate admise la proba de evaluare a CV-urilor, vor participa la un interviu telefonic organizat in perioada 1-2 aprilie 2021 (planificarea va fi stabilita in functie de disponibilitatea persoanelor selectate). |
5. Rezultatele finale ale selecției membrilor juriului vor fi afisate pe site-ul proiectului in data de 2 aprilie 2021, dupa ora 1600. |
Perioadele vor putea fi prelungite de Asociatia STEP România, in cazul in care in perioada stabilita nu vor fi transmise aplicatii pentru toate regiunile de implementare, sau contextul epidemiologic COVID 19 va impune suspendarea temporara a proiectului.
Persoana de contact: Coordonator activitate partener Mancaș Laura Elena
Rezultatul etapei de verificare a documentelor pentru concurs
In urma verificarii documentelor depunse de catre candidati la postul Membru Juriu Concurs planuri de afaceri anuntam persoanele admise
1. Pilat Claudia Elena
2. Dumitru Alin Dorin
Rezultat final al procesului de selectie membrii juriu
1. Pilat Claudia Elena
2. Dumitru Alin Dorin
Be the first to comment.